Monday, September 18, 2006

mismõttes nagu

Mul on nii kahju meel, et ma ei ole "mismõttes nagu" ammu öelda saanud. Inglise keeles ei ole sellele veel head sünonüümi leidnud. Mul on probleeme sellega, et ma oskaksin hinnata, palju süüa korraga. xD.
Aga täna ma kavatsen tubli olla ja mõne aja pärast jõusaali ja ujuma minna. Natuke ma juba olin hea. Ma lugesin oma inglise keele raamatut veidi. See ei olegi nii kohutav, kui mul alguses emotsioon sellega oli.
Nagu inimestel vahepeal on vitamiinipuudus, arvan mina, et mul on:
a) hellusepuudus
b) alkoholipuudus
c) eesti keelsete raamatute lugemise aja puudus
d) Evil killer robot says:
hi its marko here and i just wanted to wish you a nice day! puudus
e) ilgelt nõmedate naljade puudus
f) no ja see väike nümfomaan minus on ka siganälgas.

If you excuse me now, I'm gonna go home and have a heart attack.

Cheers.

PS. Ema läheb reedel nädalaks ajaks ja üheks päevaks ära!

No comments: