Saturday, January 20, 2007

Good girl!

Ma suutsin eile trennis oma väikese sõrme jätta 5kg kaaluva ketta alla ja nüüd on seal mõrakene. Hästi tehtud, kas pole. See on nõme, sest ma ei saa korralikult trükkida (kirjavigu tuleb palju) ja tavalise pastakaga ka ei saa kirjutada - parem käsi! Soome erakorralise meditsiini süsteem imeb lurinal, aga võib-olla on asi hoopis selles, et ma elan "väikelinnas". Suure hunniku valuvaigistite all oli suht naljakas olla - ma vist kogesin maailmarahu. Ja meesarst (noor) oli suht kena :D. See on lahe.

Ma panin JP-le oma msniga note'i taskusse. Huvitav, mis edasi saab. Reede oli lahe (kui sõrm välja arvata), JP-wise!

Ja nii muuseas istusime Soniaga (Marsh) mingi 6h Coffee House'is ja parandasime maailma. It was so cool:)! Nüüd ma ainult ei tea, kas peaks täna kuskile pidusse minema, või mitte. Juua eriti tark vist ei ole, eriti kui mul sellised toredad kanged valuvaigistid on peal... We shall see.

No comments: