Sunday, December 17, 2006

Vi vet hur det känns!

Ma leidsin Linnu blogist ühe huvitava asja (tegelikult ilmub seal isegi palju rohkem, kui üks huvitav asi) ja ma otsustasin ka vaadata, mis toimub.

IF YOUR LIFE WAS A MOVIE, WHAT WOULD THE SOUNDTRACK BE?
So, here’s how it works:
1. Open your library
2. Put it on shuffle
3. Press play
4. For every question, type the song that’s playing
5. When you go to a new question, press the next button
(Ma kirjutan sulgudesse selle loo, mis ma ise mõtleks sinna panna.)

Opening Credits: Amon Tobin - Nova [Incubus - A Certain Shade of Green]
Falling in love: Bee Gees - Staying Alive [Jack Johnson - Better Together]
Sex Scene: Ruja - Sa Oled Mul Teine [Incubus - Here in My Room]
Breaking Up: Prodigy - Smack My Bitch Up [Incubus - Nice to Know You]
Life’s OK: Incubus - Dig [Gap Band - Ride The White Horse]
Mental Breakdown: Incubus - Warning [Lamb - Gorecki]
Driving: Jack Johnson - Wasting Time [Pendulum - Tarantula]
Final Battle: Sigur Ròs - Hoppi Polla [Carlos Varela - Una Palabra]
Death Scene: Pink Floyd - Wish You Were Here [Killswitch Engage - My Last Serenade]
Funeral Scene: Puddle of Mudd - She Fucking Hates Me [Beethoven - Moonlight Sonata]
End Credits: Johnny Cash - Hurt [London Elektricity - Remember The Future]

Aga üldiselt on selline lugu, et mul vaikselt on selline huvitav sümbioos paanikast ja peale ronivast meelerahutundest (mõeldes sellele, et vähem, kui nädala aja pärast olen ma Eestis ja see kõik eksamite jaur on möödas ning saab oma pere ja mõndade lisanditega koos tõenäoliselt lumeta jõulu nautida). See on naljakas tunne, sest ma tegelikult stressan täielikult nende 3 eksami pärast, mis veel jäänud on, aga siiski siiski.
Mul on üle pika aja lihased valusad - nimelt trenn on ainuke eluvorm, mis ma endale eksamite ajaks jätnud olen. Eile panin natuke rohkem raskuseid kangile, et ikka töötaks ka. Ja töötaski - päris kena hunnik piimhapet kükitab mu lihastes ja kõnnak on veidi kange. Aga see on hea tunne. See on nii armas, kuidas soomlased (jah, midagi on soomlaste juures armsat ka) jõulu ajal igasuguseid värvilisi ja vähem värvilisi tulukesi igale poole riputavad ja kuigi on pasane ja porine ja rõve aeg, need tulukesed teevad nii ilusaks (pimedas vähemalt, siis ei näe pori ka). Ja Kuokkalan Silta, mida ma näen oma aknast otse on ka pimedas nii ilus, kui tulukesed kõik säravad ja peegelduvad järve peegelsiledalt (miks see peegelsile on?) pinnalt. Miks Eestis keegi nii suurt rõhku ei pane sellele, et natukenegi positiivsemaks muuta kõike? Tegelikult müts maha, Tallinna jõulutuled on see aasta päris vinged.
Need lood, mis shuffle sinna ülespoole mulle pakkus, on naljakad:D.

And I'm offically so fucking fed up with Russian history! :|

Praeguse hetkega minu muusikasoovitusi rahvale:
Mew - 156
London Elektricity - Remember The Future (with High Contrast)
Koer - Te Olete Värdjad
Gotan Project - Queremos Paz
Green Day - Minority
ja kõik Incubus ja Deftones ja Portishead

Aaa. Muide. Ma lausa pean eputama. Ma kuulsin Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh) laivis. Stockholmis oli konsa ja mu austraallasest hotass uus tutvus helistas mulle sealt ja lasi seda lugu kuulata:) (ta on Rootsis vahetusõpilane). How cool's that!

No comments: