Tuesday, October 17, 2006

Ma armastan Eestimaad!

Kodumaa pinnal on isegi blogi teistmoodi tunne kirjutada. Muidu väga erinev ei ole. Toredaid inimesi olen palju näinud ja niisama toredat aega veetnud.
Mingid kummalised emotsioonid ainult jauravad. Ma arvan, et mulle jõudis lõpuks kohale, korralikult, et ma ära kolisin.
Aga muidu on vaheaeg superbne olnud. Juulia oli muidu ka siin, aga ta läks täna Helsinkisse, oma venna juurde.
Hando, Mikk, Kostja, Rain, Kadri, Linn, Piret, Karol, Mariita, Aire, Elina, Andreas, Leenu, Lenno jt väärivad suuri musisid! Ma armastan seda (Eesti)rahvast!
Ja siis need, kes kuskil maailmas veel laiali on (Kristin, my love)... Aah. Ma loodan, et mu sõbrad saavad aru, kui kallid nad mulle tegelt on.
Ja oma pere oli ka tore näha. Kass on sama nahhaalne.

Eesti moodi pidu on alati natukene liiga toode:)!

1 comment:

linn said...

Armastan sind ka:*